Hjertelig velkommen til fortællinger fra mit univers

Her er blandede skriverier, og fortællingen om om Jack, Tom og Jessica. En historie malet med grå skitsestreger.

Historien starter på Nørrebro i januar måned 2011.

http://jankristoffersen.blogspot.com/2011/01/rage-jack.html

og fortsætter med Rage, Jack, II og så videre.

Hvis du syntes historien underholder eller oplyser dig, er det på huset og mig en stor fornøjelse.

Dog ville du kunne gøre mig en stor tjeneste ved at anbefale bloggen til en eller to som du kender, som måske også vil have fornøjelse af bloggen.

Du skal også være meget velkommen til at tilføje dig som fast læser eller sende en besked.

Historierne kan også findes på:

http://jankristoffersen.wordpress.com/

Jeg takker og letter på hatten.

Kærligst, Jan K

mandag den 14. februar 2011

Ungeren (klippet fra myspace.supersejejank)

20. december 2006

Ungeren

Der er sagt og skrevet meget om lørdagens tumult, og det er sikkert og vist at der vil blive sagt og skrevet mere om fremtidens tumult. Med første parket fra poolbordet på Stefanshus, havde jeg egentlig nok at gøre med at koncentrere mig om ballerne. Det kan være overordentlig svært, selv når der ikke er gadetumult. Nu er det jo ikke den første gang i historien, at der er to grupper der ryger i totterne på hinanden på Nørrebro, og det bliver heller ikke den sidste. Der er desværre nok ikke tvivl om at huset bliver ryddet. Der er så heller ikke den store tvivl om, at tumulten ikke stopper af den grund...jeg har derfor bare to beskedne juleønsker..et til til politiet: "Lad nu være med at smadre nogen til ukendelighed, bare fordi de er..."nogle forkælede møgunger fra Nordssjælland" og I er... "nogle forsømte møgunger fra Nordjylland"...og et til aktivisterne: "Lad nu være med at fælde flere træer på Jagtvej. Det er aldrig træernes skyld. Træerne er på ingens side, for ingen er på træernes side (lige med undtagelse af mig, der ubetinget er på træernes side)...og hvem ved...måske er det træerne der kommer til hjælp til sidst, når morgenstunden gryr og nøden er størst...det har man da læst om før...og tilmed set på film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar